بادکنک آرایی

آموزش بادکنک آرایی با نخ نامرئی ( ابر بادکنکی )

ابر بادکنکی بادکنک ارایی با نخ نامرئی

درست كردن ابر با بادكنك بر حسب این که ابر در آسمان قرار میگیره باید یکی از انواع بادکنک ارایی با نخ نامرئی هست

ابر بادکنکی که بعضی ها بهش بادکنک ابری هم میگن یکی از زیبا ترین انواع بادکنک آرایی هست.

شاید فکر کنید درست كردن ابر با بادكنك سخت و پیچیده باشه ولی اگه با آموزش ابر بادکنکی با ما همراه باشید بهتون قول میدیم که خواهید دید چقدر ساده و زود میتونید ابر بادکنکی درست کنید.

 

یکی از کاربردای قشنگ ابر بادکنکی برای بالای میز دکوره. به این شکل که توی جشن تولد بالا سر شخصی که تولدش هست بادکنک آرایی ابر انجام شده و بالا سر شخص پر هست از ابرهای سفید و قشنگ.

 

حتی اگه تولد یا جشن تو فضای باز هم گرفته بشه باز هم میشه بادکنک آرایی ابر رو انجامش داد و کلی ابر بادکنکی رو با نخ نامرئی تو آسمون نگه داشت.

 

ابر بادکنکی بادکنک ارایی با نخ نامرئی

 

اینجا به صورت متنی اموزش بادکنک ارایی با نخ نامرئی و ساخت ابر بادکنکی رو بهتون یاد میدیم اما در ادامه یه ویدیو کوتاه و ساده هم از این آموزش آماده کردیم که هیچ ابهامی نداشته باشید.

ابر بادکنکی: وسایل مورد نیاز

 

  • بادکنک های سفید ساده تو سایزای مختلف
  • تلمبه دستی یا برقی
  • نخ نامرئی برای بستن بادکنک ها به هم و آویزون کردنشون از دیوار

اولین قدم باد کردن بادکنک ها تو سایزهای مختلف هست. کوچیک و بزرگ و متوسط. هر سایزی باید بادکنک سفید داشته باشین.

بعد از باد کردن بادکنک ها نوبت وصل کردنشون به هم هست. ۴تا ۴تا بادکنک های باد شده رو به هم گره بزنید. به ۵ تا دسته ی ۴تایی از این بادکنکا احتیاج داریم.

کوچیکترین دسته رو برمیداریم و با نخ نامرئی بهم گره میزنیمشون حالا دسته بادکنک های متوسط رو بهش اضافه و گره میزنیم. و در آخر نوبت اضافه کردن دسته بزرگتره.

دوباره بهش یک دسته بادکنک متوسط و یک دسته بادکنک کوچک اضافه میکنیم. برای اینکه ابرمون کامل شه از هر طرف یه دونه بادکنک اضافه میکنیم. تا گوشه هاش تیزتر بشه و شبیه ابر بشه.

برای تزیین بادکنک با نخ نامرئی و آویزون کردنش از سقف کافیه نخ نامرئی رو به وسط ابرها ببندیم و از سقف آویزون کنیم. از یه مقدار دورتر که نخ نامرئی مشخص نمیشه، انگار که ابر در هوا معلقه.

البته میتونید به دیوار هم بچسبونید و بیخیال تزیین با نخ نامرئی بشین و خیلی ساده به دیوار بچسبونید که در این حالت با استفاده از چسب های دو طرف بادکنک ابری رو به دیوار میزنید.

حالا برای اینکه یه مقدار از سادگی دربیاد و شیک تر جلوه کنه میشه با استفاده از کاغذ و مقوای رنگی اشکال ستاره مانند دربیارید و به ابرهای بادکنکی بچسبونید. حتی میتونید ابرهاتون رو بارونی کنید و قطرات بارون درست کنید و با استفاده از نخ نامرئی، قطرات رو از ابرها آویزون کنید انگار که داره چکه میکنه.

ایده هایی که در مورد تزیین ابر بادکنکی و قطره و ستاره گفتیم رو تو عکس های پایین میتونید ببینید.

 

ابر بادکنکی بادکنک ارایی با نخ نامرئی

خب حالا میتونید ویدیوی آموزش درست کردن ابر بادکنکی رو هم تماشا کنید که اگه ابهامی هم وجود داشت رو رفع کنید.
همونطور که بهتون قول داده بودیم درست کردن ابر بادکنکی و بادکنک ارایی با نخ نامرئی خیلی پیچیده و سخت نبود.

 

 

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *