مقالات عمومی

بادکنک آرایی چیست؟

بادکنک آرایی

بادکنک از گذشته یک وسیله ی جواب و پایه ثابت مراسم های تولد بوده است.

انسان ها به زیبایی، دکوراسیون، دیزاین جشن های مختلف میل بی انتهایی دارند

و فقط به کمی سلیقه، خلاقیت، زیبایی شناسی و آموزش نیاز است تا یک

دیزاین فوق العاده و چشم نواز را با بادکنک آرایی خلق کنید.

 

هنر جذاب بادکنک آرایی

 

بادکنک آرایی یک واژه ای است که زمانی بکار برده می شود که از تعداد نسبتاً بالایی از بادکنک ها برای ايجاد دکور و دیزاین با رنگ های شیک و چیدمانی منظم و هماهنگ با موضوع مراسم استفاده می شود.

 

درواقع یکی از هنرهایی است که امروزه بسیار بیشتر از قبل ترند یا محبوب شده و با استفاده از بادکنک های خاص و باکیفیت در تم رنگی متفاوت و خاص و تکنیک ها و همچنین گاهی با ترکیب گل آرایی در اکثر جشن ها و مناسبت ها از تولد ها در همه ی رده سنی، تعیین جنسیت، دیزاین سیسمونی، جشن دندونی، ولنتاين، دیزاین منزل، نامزدی، ورودی های فروشگاه و… کاربرد و جایگاه خاص و جذاب خود را دارد.

در این مقاله از وبلاگ علی ولی قصد داریم تا این هنر جذاب و همچنین مزایا آن را به شما معرفی کنیم.

امیدواریم که مورد استفاده شما خوش ذوقان و زیبا پسندان قرار بگیرد.

 

خصوصیات بادکنک های مورد استفاده در بادکنک آرایی

 

چه بادکنک هایی برای بادکنک آرایی مناسب است؟

آیا میتوانیم از هر نوع بادکنکی در بادکنک آرایی استفده کنیم؟؟

بادکنک هایی که برای دیزاین و بادکنک آرایی استفاده می شود با بادکنک های معمولی و ساده در گذشته کاملا متفاوت است که برای انتخاب آن ها باید نکاتی را رعایت کنید. بادکنک های مورد استفاده در دیزاین باید سه خصوصیت زیر را داشته باشد:

 

  • ماندگاری و کیفیت بالای انها
  • تغییر نکردن رنگ و کمرنگ نشدن انها بعد از باد شدن
  • صاف و یکدست بودن و نداشتن رگه در سطح بادکنک ها

 

معمولاً بادکنک های معمولی با قیمت پایین هستند عمر کمی دارند و بعد از یک روز باد آن‌ها کم می شود و برای 90 درصد بادکنک آرایی که حداقل به یک هفته ماندگاری نیاز دارند کارایی ندارد.

برای باد کردن بادکنک ها در اندازه ی دلخواه از پمپ های دستی یا برقی استفاده کنید.

برای آنایی بیشتر با انواع این پمپ ها مقاله پمپ باد بادکنک را مشاهده کنید.

 

بادکنک آرایی

استفاده از گازهای هلیومی برای بادکنک آرایی

 

امروزه در بادکنک آرایی کمک گرفتن از گاز هلیومی جایگاه بسیار ویژه و خوبی را دارد و بدلیل سبک بودن و به نسبت بی خطر بودن این گاز در دیزاین و دکورسازی با بادکنک بسیار کاربردی است. و همچنین نسبت به دیگر روش های دیزاین با بادکنک در کمترین زمان انجام می شود.

 

مزایای بادکنک آرایی در مقابل سایر روش های دیزاین

 

در مقابل سایر روش های دکور زدن برای مراسم بادکنک آرایی شامل مزایایی می شود که میتوان آن ها را دلیل قانع کننده برای جایگزین یا انتخاب بادکنک آرایی برای دیزایرن مراسم دانست. که در این قسمت به بعضی از آنها اشاره خواهیم کرد.

 

آماده شدن سریع

 

اولین مزیت این هنر نسبت به دیگر دیزاین ها سریع آماده شدن آن است و در کمترین زمان می توانید یک دکور زیبا و چشم نواز را اجرا کنید.

 

سهولت در جابجایی

 

دومین مزیت آن این است که بعضی از مدل های بادکنک آرایی به آسانی قابل حمل و جابجایی است و شما می توانید بعد از تمام شدن مراسم آن را به جای دیگری انتقال دهید.

 

بادکنک آرایی به دیوار آسیب نمیرساند!

 

اگر در جایی که مراسم شما برگزار می شود و یا خواهان اجرای دیزاین هستید مستأجر هستید بادکنک آرایی بهترین انتخاب است. زیرا با گره متصل شده و هیچ آسیبی به دیوار و یا مزاحمتی ندارد.

 

قابلیت اجرا در هر مکان

 

شما توانایی اجرای بادکنک آرایی در هر مکانی را دارید و نیازی به هیچ زیرسازی ندارد و به راحتی یک دیزاین جذاب و چشم نواز را اجرا می کنید.

 

وجه اقتصادی

 

بادکنک آرایی نسبت به تزئینات دیگر و یا گل آرایی به هزینه ی کمتری نیاز دارد و همچنین هیچ گونه کثیف کاری ندارد.

 

حجم بالا

 

بادکنک ها حجم بالایی دارند و یک فضای زیبا را ایجاد می کند و یک بک گراند فوق العاده جذاب است.

 

بادکنک آرایی

هنری برای تمام مناسبت و مراسم ها

 

مزیت دیگر آن این است که این هنر جذاب و چشم نواز در همه ی مناسبت ها و مراسم ها از تولد تا مراسم های ازدواج، سیسمونی، جشن های مرتبط با کودک، افتتاحیه ها، ورودی های فروشگاه و نمایشگاه ها، مناسبات ملی و…… در تمام رده ی سنی قابل اجرا و استفاده است.

آموزش بادکنک آرایی چیست؟ چطور میتوانیم از این هنر درآمد کسب کنیم؟

 

بادکنک آرایی هم مثل گل آرایی امروزه در شکل های مدرن و حرفه ای اجرا می شود و در بسیاری از مراسم های جشن و شادی جایگاه ویژه ای دارد و مردم برای دیزاین مراسم های خود هزینه ی زیادی میپردازند.

 

با دیدن آموزش بادکنک آرایی میتوانید بصورت تخصصی این هنر یاد بگیرید و با تکرار و تمرین و سلیقه و خلاقیت به یک طراح با درآمد عالی مبدل شوید.

 

در دوره بادکنک آرایی چه آیتم هایی آموزش داده میشود؟

 

تمامی آیتم های آموزش بادکنک آرایی از صفر تا صد (طاق منظم و نامنظم کار روی بک گراند، کار با بادکنک های ماری، ساخت عدد، بوکت، بالن، تم سازی، ترکیب با گل آرایی و میوه آرایی، استفاده از بادکنک در باکس های گل و هدیه، دیزاین سیسمونی و…) گفت شده که میتوانید این آموزش ها را در همین سایت تهیه و همان لحظه با دیدن فایل ها آموزشی یادگیری خود را شروع کنید

سوالات متداول پیرامون بادکنک آرایی

 

آیتم های آموزش بادکنک آرایی چه چیز هایی می باشد؟

 

طاق منظم و نامنظم، کار روی بک گراند، کار با بادکنک های ماری، عدد، بوکت، تم سازی، ترکیب با گل آرایی و میوه آرایی، باکس گل و کادو، دیزاین سیسمونی، منزل و جشن های متفاوت و…

 

خصوصیات بادکنک های مخصوص بادکنک آرایی چیست؟

 

ماندگاری و کیفیت بالا، گرد بودن، تغییر نکردن رنگ و کمرنگ نشدن آنها بعد از باد شدن، صاف و یکدست بودن.

در پایان

بادکنک ها از جمله اکسسوری های قدیمی و پایه ثابت دیزاین تولد ها بوده و هست.

امروزه دیزاین با بادکنک به شکل یک هنر و شغل ایجاد شده و به شکل اصولی و مدرن اجرا می شود که با سلیقه و خلاقیت و آموزش در این راستا می توانید بهترین دیزاین ها را برای هر مناسبت و جشن های متفاوت در رنگ های متنوع و زیبا خلق کنید و زیبایی و جذابیت جشن خود را چند برابر کنید.

در این مقاله به طور کامل بادکنک آرایی و ایده های آن و آیتم های آموزش این هنر زیبا و کاربردی در همین سایت به طور کامل توضیح دادیم. امیدواریم که مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد و بتوانید بهترین استفاده را از این آموزش ها ببرید.

همچنین اگر سوالی دارید در بخش کامنت ها از ما بپرسید.

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *