مقالات عمومی

معرفی انواع پمپ باد بادکنک

پمپ باد بادکنک

معرفی انواع پمپ باد بادکنک ، ابزاری مهم برای بادکنک آراها

 

با رشد هنر بادکنک آرایی و رایج شدن آن به عنوان شغل و یک دیزاین جذاب امروزی در تولدها، بسیاری از مراسم ها و مناسبات جشن و شادی، وسیله ای مانند پمپ باد بادکنک آرایی در انواع دستی و برقی بسیار فرآيند باد کردن بادکنک ها را آسان و سریع کرده است.

پمپ باد بادکنک با نام های دیگر تلمبه برقی بادکنک و دستگاه بادکنک باد کن از ابزارهای مهم و ضروری در بادکنک آرایی است .

 

همانطور که میدانید امروزه با پیشرفت دستگاه ها و لوازم مورد نیاز برای انجام هر کاری هم باعث صرفه جویی در زمان شده و هم آن کار آسان تر و لذتبخش تر با بهترین کیفیت به انجام می رسد.

از جمله این وسایل، پمپ باد بادکنک است که بادکنک آرایی و دیزاین مراسم های جشن و شادی، افتتاحیه ها، ورودی ها و… را آسان تر کرده است و کار باد کردن بادکنک به بهترین حالت ممکن را سریع تر و آسان تر کرده است.

 

پمپ باد بادکنک

پمپ باد بادکنک آرایی و انواع آن چیست؟

 

پمپ باد بادکنک آرایی در دو نوع پمپ باد دستی و برقی در بازار موجود است و شما می توانید در کوتاه ترین زمان، تعداد زیادی از بادکنک ها را برای مراجعین، دیزاین ها و یا آموزش به هنرجوها باد کنید.

 

تفاوت پمپ باد بادکنک دستی و برقی

 

پمپ باد بادکنک از نوع دستی چندین سال است که تولید شده است و اما برای تعداد زیادی از بادکنک ها کاری خسته کننده می شود و چند مدتی است که نوع برقی آن هم با قدرت های متنوع تولید شده و کار را بسیار آسان تر کرده است و مورد توجه و استفاده بادکنک آراها قرار گرفته است.

روش کار در در پمپ باد دستی به این صورت است که با وارد کردن فشار به قسمت اهرمی شبیه به تلمبه بادکنک ها باد می شوند، اما در نوع برقی آن با اتصال به برق و فشار یک دکمه در زمان کمتر از چند ثانیه فرآیند باد کردن انجام می شود.

 

مزایای استفاده از پمپ باد برقی بادکنک آرایی

جهت اجرای زیبا و با کیفیت تم و طرح مورد نظر در مراسم های مختلف زمان کافی نیاز است. باد کردن و اتصال و چيدمان آنها کنار هم زمان بر است، به همین دلیل استفاده از پمپ باد برقی بادکنک آرایی بهترین گزینه برای انتخاب است و مزایایی دارد که در این قسمت به آنها اشاره خواهیم کرد:

 

جلوگیری از اتلاف زمان

 

قطعاً باد کردن بادکنک ها به صورت تک به تک زمان بر است و برای زیبایی و جذابیت مراسم ها اتصال آنها باید با دقت انجام شود.

بنابراین استفاده از پمپ باد برقی بادکنک آرایی برای صرفه جویی در زمان بسیار کمک کننده است.

 

جلوگیری از بادکردن با دهان

 

باد کردن بادکنک بوسیله ی دهان قطعاً معایب زیادی به همراه دارد.

از مزایای استفاده از پمپ باد برقی بادکنک جلوگیری از باد کردن با دهان است.

 

باد کردن بادکنک ها در سایزهای متنوع

 

با استفاده از پمپ های باد می توانید به راحتی بادکنک ها را با هر سایزی که مد نظر دارید و متناسب با نوع تم و چيدمان خود باد کنید.

 

انواع مدل های پمپ باد بادکنک

 

مدل های متنوعی از پمپ باد برقی بادکنک وارد بازار فروش شده است که می توان به مدل هایی مثل تک سوپايه و دو سوپایه با میزان توانایی و قدرت متنوع و متفاوت اشاره کرد.

پمپ باد بادکنک

باد کردن بادکنک های ماری

 

یک نمونه از بادکنک هایی که باد کردن آنها سخت تر است، بادکنک های مدل ماری می باشد که با استفاده از پمپ باد های برقی می توان به راحتی در سایز دلخواه و مدنظر باد کنید.

برای راحتی بیشتر از ابزارهای باریک و بلندی که روی پمپ ها موجود است، استفاده کنید.

به این صورت که روی هر پمپ 2 نازل یا سرپیچ فرعی است که روی قسمت اصلی متصل می شود و سپس بادکنک را روی آن قرار داده و با فشار به راحتی بادکنک ها را باد کنید.

 

روش استفاده از پمپ باد برقی بادکنک

 

جهت استفاده از پمپ باد برقی بادکنک، آن را روی یک مکان مسطح و صاف بگذارید، سپس یک یا دو بادکنک را روی قسمت خروجی هوا قرار دهید و با دکمه های خاموش و روشن بادکنک ها را در هر سایزی که مدنظر دارید باد کنید.

توجه داشته باشید که وقتی که بادکنک ها به میزان کافی باد شدند نازل را به سمت پائین متوقف کرده تا جریان برق قطع شود و با باد شدن زیاد باعث ترکیدن آنها نشود.

 

ویدئو آموزش بادکنک آرایی و بادکردن بادکنک با پمپ برقی

 

اگر مایل به مشاهده ویدئو آموزش نحوه استفاده از پمپ باد بادکنک هستید، پیشنهاد میکنم ویدئو رایگان آموزش بادکنک آرایی را ببینید، چون در این ویدئو، نحوه استفاده از پمپ برای باد کردن استاندارد بادکنک و جلوگیری از ترکیدن آن آموزش داده شده است.

نکاتی درمورد نگهداری از پمپ باد برقی بادکنک

 

در نگهداری از پمپ باد برقی بادکنک ها هم مثل تمامی وسایل برقی باید دقت کافی داشته باشید تا عمر طولانی تری داشته باشند.

همچنین خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد میکنیم
گل اورینتال یا لیلیوم ساده، کدام را برای دسته گلم انتخاب کنم (+ آموزش دسته گل)

با توجه به اینکه این پمپ ها به مهندسی جاروبرقی و مکنده بودن آن شباهت دارد و با پرتاب باد، بادکنک ها را باد می کند. بنابراین بعد از باد کردن هر 15 تا 20 عدد یک مکث و استراحت 3 دقیقه ای به دستگاه بدهید. با این کار به افزایش طول عمر آن کمک خواهید کرد.

 

سوالات متداول

 

چند نوع پمپ باد بادکنک داریم؟

پمپ باد بادکنک در دونوع دستی و برقی موجود است که برای تعداد بالا و بادکنک آرایی حرفه ای از پمپ باد برقی استفاده می شود.

 

برای افزایش طول عمر این دستگاه چه کاری انجام می شود؟

این دستگاه با شباهتی که به موتور جارو برقی دارد بعد از باد کردن 15 تا 20 عدد بادکنک بهتر است یک مکث و توقف 3 دقیقه ای به دستگاه بدهید.

در پایان

همانطور که می دانید امروزه بادکنک آرایی با بادکنک های مخصوص و خوشرنگ به یک دیزاین جذاب و زیبا تبدیل شده و پر رنگ تر از قبل با تم های متنوع و گاهی با ترکیب گل آرایی انجام می شود و در بیشتر مراسم های جشن و شادی، افتتاحیه ها، ورودی ها و… جایگاه خود را دارد و روز به روز هم در حال پیشرفت است. همین باعث شده به یک شغل پر درآمد تبدیل شود و بسیاری از افراد خوش ذوق دنبال آموزش حرفه ای و کسب درآمد از این هنر زیبا باشند.

این حرفه و هنر با ابزارهایی مثل پمپ باد بادکنک برقی و دستی و چسب های مخصوص به راحتی انجام می شود که در مطلب بالا در مورد پمپ باد بادکنک آرایی توضیحاتی دادیم.

 

 

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *